Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Επιστολή στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής Δήμου Καρπενησίου


Σχετικά με το ημιτελές κτήριο, προοριζόμενο για Ξενοδοχείο, της οδού Εθνικής Αντίστασης στο Καρπενήσι και με βάση το NΟΜΟ 1577/1985, όπως αντικαταστάθηκε με το ΝΟΜΟ 2831/2000
"Τροποποίηση των διατάξεων του ν. 1577/1985 "Γενικός Οικοδομικός Κανονισμός" και άλλες πολεοδομικές διατάξεις" (ΦΕΚ 140/Α'/13.6.2000), οποίος μεταξύ άλλων αναφέρει:

«5. Οι όψεις των κτιρίων που, λόγω της μη αποπεράτωσης τους, αποτελούν κίνδυνο για τους ανθρώπους ή για ξένα πράγματα ή κίνδυνο για τη δημόσια υγεία ή που, λόγω του μεγέθους τους ή της θέσης ή περιοχής στην οποία βρίσκονται, προσβάλλουν το φυσικό, το πολιτισμικό και το πολεοδομικό περιβάλλον και γενικότερα υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής της περιοχής τους, πρέπει να αποπερατώνονται μέσα σε έξι (6) χρόνια από την ημερομηνία έκδοσης της κατά την παρ. 6 απόφασης νομάρχη ή της αντίστοιχης οικοδομικής άδειας, εάν αυτή εκδοθεί μεταγενέστερα.

6. Με απόφαση του οικείου νομάρχη, που εκδίδεται, σύμφωνα με τα κριτήρια της παρ. 5 ύστερα από γνώμη της Ε.Π.Α.Ε., του συμβουλίου χωροταξίας, οικισμού και περιβάλλοντος του νομού και γνώμη του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται οι περιοχές μέσα στις οποίες οι όψεις των κτιρίων πρέπει να αποπερατώνονται μέσα σε έξι (6) χρόνια από την ημερομηνία έκδοσης της παραπάνω απόφασης νομάρχη ή της αντίστοιχης οικοδομικής άδειας, εάν αυτή εκδoθεί μεταγενέστερα. Με όμοια απόφαση του οικείου νομάρχη καθορίζονται επίσης και τα μεμονωμένα κτίρια, που βρίσκονται εκτός των παραπάνω περιοχών, των οποίων οι όψεις πρέπει να αποπερατώνονται μέσα σε έξι (6) χρόνια.
Αν οι υπόχρεοι εντός της παραπάνω προθεσμίας των έξι (6) χρόνων δεν εκπληρώσουν την υποχρέωσή τους αυτή, μπορεί να εκτελεί τις σχετικές εργασίες το Δημόσιο ή ο οικείος δήμος ή κοινότητα, καταλογίζοντας τις σχετικές δαπάνες σε βάρος τους.
Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Οικονομικών και Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων καθορίζονται ο τρόπος και η διαδικασία επέμβασης του Δημοσίου ή του οικείου δήμου ή κοινότητας, ο τρόπος και η διαδικασία καταλογισμού και είσπραξης των δαπανών και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων της προηγούμενης και της παρούσας παραγράφου.

7. Στις περιπτώσεις που καθορίζονται με την απόφαση νομάρχη της προηγούμενης παραγράφου, καθώς και σε ειδικές περιπτώσεις που εκτελούνται έργα ανάπλασης κοινόχρηστων χώρων ή που βρίσκονται σε περιοχές ιδιαίτερης σημασίας, στις οποίες το άμεσο ή το ευρύτερο περιβάλλον επηρεάζεται σημαντικά από την ύπαρξη ημιτελών κτιρίων ή κτιρίων που οι όψεις τους δεν έχουν συντηρηθεί ή που είναι εγκαταλελειμμένα, καθώς και για τις περιπτώσεις που για την ανάπλαση είναι αναγκαία η εκτέλεση εργασιών στο εσωτερικό κτιρίων, διατηρητέων ή μη, όπως επίσης και για τις περιπτώσεις που απαιτείται κατεδάφιση τμήματος υπαρχόντων κτιρίων, δύναται να επεμβαίνει το Δημόσιο ή ο οικείος δήμος ή κοινότητα και να εκτελεί τις απαιτούμενες εργασίες για την αποπεράτωση των όψεων των ημιτελών κτιρίων της ως άνω παραγράφου 5, σύμφωνα με την οικοδομική τους άδεια ή για την ανάπλαση και αποκατάσταση των όψεων των κτιρίων, που δεν έχουν συντηρηθεί ή για την αξιοποίηση και ανάπλαση των κτιρίων, που είναι εγκαταλελειμμένα, με βάση μελέτη που συνοδεύει την πρόταση της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων ή του οικείου δήμου ή κοινότητας, που εκτελεί έργο ανάπλασης στην περιοχή.
Για την επέμβαση αυτή και την έγκριση του προϋπολογισμού της δαπάνης εκδίδεται απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων ή του συμβουλίου του οικείου δήμου ή κοινότητας μετά γνώμη της αρμόδιας υπηρεσίας. Η απόφαση συνιστά και τίτλο για την εγγραφή υποθήκης επί του ακινήτου, υπέρ του καταβάλλοντος τη δαπάνη αποπεράτωσης ή αποκατάστασης ή ανάπλασης, προς εξασφάλιση της απαίτησης του.
Η αποπεράτωση ή η αποκατάσταση των όψεων ή η ανάπλαση του κτιρίου μπορεί να ανατίθεται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων ή του συμβουλίου του οικείου δήμου ή κοινότητας και σε επιχειρήσεις κοινής ωφελείας.
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών αποπεράτωσης των όψεων εκδίδεται πράξη καταλογισμού της δαπάνης εις βάρος του ιδιοκτήτη ή του δικαιούχου της οικοδομικής άδειας και η είσπραξη γίνεται κατ' εφαρμογή των διατάξεων του Κ.Ε.Δ.Ε.»

Παρά το γεγονός ότι με την νέα Καλλικρατική διοικητική δομή έχει καταργηθεί η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, ως δήμος οφείλουμε να πάρουμε την πρωτοβουλία ώστε να κινηθούν επιτέλους οι διαδικασίες ώστε το κτιριακό έκτρωμα που τραυματίζει την εικόνα της πόλης του Καρπενησίου, είτε να ολοκληρωθεί, είτε να ολοκληρωθούν τουλάχιστον οι προσόψεις, είτε να κατεδαφιστεί.

Προτείνουμε στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο να τεθεί ως θέμα: ο χαρακτηρισμός της εν λόγω κατασκευής ως επικίνδυνης για τη δημόσια ασφάλεια και λόγω μεγέθους, θέσης και περιοχής, προσβάλλουσας το πολιτιστικό και πολεοδομικό περιβάλλον υποβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής των πολιτών του Καρπενησίου. Επίσης να υποβληθεί αίτημα για ενεργοποίηση των παραπάνω διατάξεων του οικοδομικού κανονισμού στην περιφεριακή αυτοδιοίκηση ώστε να επιλυθεί το εν λόγω θέμα στα πλαίσια που καθορίζει ο νόμος.

    

Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ


 



ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

6. Με απόφαση του οικείου νομάρχη, που εκδίδεται, σύμφωνα με τα κριτήρια της παρ.5 ύστερα από γνώμη της Ε.Π.Α.Ε. του Συμβουλίου Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος του νομού και γνώμη του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται οι περιοχές μέσα στις οποίες οι όψεις των κτιρίων πρέπει να αποπερατώνονται μέσα σε έξι (6) χρόνια από την ημερομηνία έκδοσης της παραπάνω απόφασης νομάρχη ή της αντίστοιχης οικοδομικής άδειας, εάν αυτή εκδοθεί μεταγενέστερα. Με όμοια απόφαση του οικείου νομάρχη καθορίζονται επίσης και τα μεμονωμένα κτίρια, που βρίσκονται εκτός των παραπάνω περιοχών, των οποίων οι όψεις πρέπει να αποπερατώνονται μέσα σε έξι (6) χρόνια.




Ανάπλαση Κέντρου Καρπενησίου


Προς Δήμο Καρπενησίου


     Η Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία Καρπενησίου εδώ και μια δεκαετία είχε εκφράσει (και εγγράφως) τη θέση της για ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της πόλης με πεζοδρομήσεις, δρόμους ήπιας κυκλοφορίας, χώρους αναψυχής και ψυχαγωγίας, παροχής κινήτρων για βελτίωση κτιρίων και προσόψεων καταστημάτων, πράσινο, κλπ. Έτσι, η επιχειρούμενη ανάπλαση του κέντρου από τη δημοτική αρχή μας βρίσκει κατ’ αρχήν σύμφωνους.
     Σχετικά με τις κυκλοφοριακές μετατροπές, όπως καταθέσαμε και στη διαβούλευση που έγινε, πιστεύουμε ότι πρέπει να προσεχθούν τα εξής σημεία:
α) Η άνοδος της Καρπενησιώτη είναι ένα θέμα που πρέπει να αποφασιστεί με ιδιαίτερη προσοχή μιας και αν η επιλογή αυτή δεν είναι σωστή θα δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα.
β) Το δεύτερο σημείο είναι το αν η μονοδρόμηση εισόδου θα σταματήσει στην πλατεία, στον ΟΤΕ ή στην παλιά Νομαρχία.
γ) Πρέπει να δοθούν θέσεις παρκαρίσματος σε παράπλευρους και κοντινούς δρόμους στους αποδεδειγμένα μόνιμα διαμένοντες στο κέντρο της πόλης.
     Επίσης, άποψή μας, είναι ότι ο χώρος της παλιάς Λαϊκής θα έπρεπε κατά ένα μέρος της να παραμείνει ελεύθερος χώρος (πράσινο, παιδική χαρά, κλπ) και όχι να γίνει εξ’ ολοκλήρου χώρος στάθμευσης.
     Όσον αφορά στην αρχιτεκτονική μελέτη έχουμε να πούμε πως θα ήταν ευχής έργο, αυτή να εντάσσονταν σε ένα γενικότερο σχέδιο-όραμα για ανάπτυξη όλου του δήμου στο οποίο θα υπήρχαν και αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί ώστε να επιλεγεί η βέλτιστη πρόταση.
     Τα υλικά που θα επιλεγούν (κυβόλιθοι, κολονάκια, δένδρα, κλπ) εκτός του ότι πρέπει να είναι στοιχεία της περιοχής, θα πρέπει να συνδυαστούν με τέτοιο τρόπο ώστε το αποτέλεσμα να μη θυμίζει και παραπέμπει σε άλλες πόλεις που έχουν αναβαθμίσει το κέντρο τους. Θα πρέπει να υπάρχει συνολικά ένας ιδιαίτερος αρχιτεκτονικός χαρακτήρας του κέντρου του Καρπενησίου.
     Η πρόταση για τη γεωθερμία είναι στη σωστή κατεύθυνση αλλά οι αναφορές που γίνονται στα βιοκλιματικά θα έπρεπε να τεκμηριώνονται με μελέτες και μετρήσεις ώστε το αποτέλεσμα να είναι βέβαιο.
     Στη φυτοτεχνική μελέτη και στα είδη που προτείνονται, αναφέρεται η ιπποκαστανιά που προβλέπεται για την οδό Ζηνοπούλου. Νομίζουμε ότι θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα. Όπως αναφέρει η μελέτη, φθάνει σε ύψος 20 m,  όμως δεν αναφέρει τη διάμετρο κόμης σε πλήρη ανάπτυξη, που νομίζουμε θα δημιουργήσει πρόβλημα μετά από 5-6 χρόνια από τη φύτευσή της.
     Επίσης, η Μανόλια δεν είναι τοπικό είδος και επιπλέον είναι αειθαλές. Θα δημιουργεί σκίαση το χειμώνα και δε θα επιτρέπει το λιώσιμο του πάγου. Η απάντηση για την ύπαρξη γεωθερμίας δεν άρει τις επιφυλάξεις μας. Θεωρούμε προφανές ότι τα είδη φύτευσης πρέπει να είναι φυτά, θάμνοι και δένδρα της Ευρυτανικής χλωρίδας και όχι ξενόφερτες απομιμήσεις ντόπιων ειδών.
     Τέλος οφείλουμε να κάνουμε δυο επισημάνσεις που κατά τη γνώμη μας πρέπει να ληφθούν υπόψιν ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα κατά και μετά την εκτέλεση του έργου:
α) Πρέπει να γίνει έγκαιρη ειδοποίηση των ιδιοκτητών στη Ζηνοπούλου και Καρπενησιώτη ώστε να φροντίσουν οι είσοδοι και οι σκάλες να μην καταλαμβάνουν τα πεζοδρόμια.
β) Να γίνει σοβαρός έλεγχος του οπλισμού και των τοιχωμάτων του χειμάρρου που υπάρχει κάτω από την οδό Καρπενησιώτη ώστε να εξασφαλιστεί η στατικότητα του έργου.
     Καταθέτουμε αυτές τις παρατηρήσεις επιπλέον των προφορικών μας παρεμβάσεων και ελπίζουμε να βοηθήσουν στην αποφασισμένη, όσον αφορά το ύφος και την αισθητική κατεύθυνση της ανάπλασης του κέντρου από τη δημοτική αρχή.
      

 Για την Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία Καρπενησίου
 Οι δημοτικοί σύμβουλοι
 Ντίνος Μπομποτσιάρης
 Θανάσης Καραγιαννόπουλος

Επιστολή στο Γενικό Γραμματέα Δήμου Καρπενησίου


Προς Γενικό Γραμματέα Δήμου Καρπενησίου

 Σας καταθέτουμε τα παρακάτω έγγραφα και ελπίζουμε για την προσφορότερη αξιοποίησή τους
1)    Μελέτη: «Προτάσεις: Σχεδιασμός Προγράμματος Μείωσης, Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης Απορριμμάτων στο Καρπενήσι» της Οικολογικής Εταιρίας Ανακύκλωσης που χρηματοδοτήθηκε από το δήμο Καρπενησίου το έτος 2008 και είναι επικαιροποίηση της αντίστοιχης μελέτης του 1997.
2)    Κείμενο με τίτλο «Διαχείριση Σκουπιδιών» που περιέχει την περίληψη της μελέτης ανακύκλωσης για το Καρπενήσι του 1997.
3)    Προτάσεις που είχαμε καταθέσει για το πρόγραμμα Θησέας κατά την 4η /28-2-2005 Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καρπενησίου
4)    Προτάσεις που είχαμε καταθέσει για το Τεχνικό Πρόγραμμα 2008 του Δήμου Καρπενησίου
5)    Δελτίο Τύπου της Δημοτικής μας Ομάδας (24/7/2008) για τη διαβούλευση του Επιχειρησιακού Προγράμματος του Δήμου Καρπενησίου που περιέχει και κάποιες προτάσεις μας.

Για την Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία Καρπενησίου
Ντίνος Μπομποτσιάρης

Διαχείριση απορριμμάτων


 ΠΡΟΣ κ. Δήμαρχο Καρπενησίου
 κ. Γενικό Γραμματέα του Δήμου Καρπενησίου

 

Σε συνέχεια της συνάντησης μας σχετικά με την ανακύκλωση στο δήμο Καρπενησίου σας καταθέτουμε επιπλέον κάποιες απόψεις, θέσεις και προτάσεις μας.
Ο Δήμος ανέκαθεν διαχειρίζεται τα απορρίμματα της πόλης χωρίς συγκεκριμένο σχεδιασμό και στόχους, στηριζόμενος στις όποιες προσπάθειες του εκάστοτε αντιδημάρχου καθαριότητας.
Θα πρέπει οι τελικές αποφάσεις να προκύψουν μετά από διαβούλευση αρχικά στην Επιτροπή Διαβούλευσης και στους Φορείς της πόλης και στη συνέχεια, μετά τις παρατηρήσεις που θα διατυπωθούν, να προωθηθούν στο Δημοτικό Συμβούλιο για έγκριση και υλοποίηση.
Το σύστημα αποκομιδής αλλά και της ανακύκλωσης δεν μπορεί να είναι ξεκομμένο από το γενικό πλαίσιο διαχείρισης των στερεών αποβλήτων της πόλης. Έτσι λοιπόν πρέπει να αποτυπωθεί, από μηδενική βάση, η υπάρχουσα κατάσταση και στη συνέχεια να τεθούν συγκεκριμένοι στόχοι, καθώς και τα βήματα και οι χρόνοι που απαιτούνται για να επιτευχθούν.
Θεωρούμε ότι πρέπει να τεθούν οι εξής γενικοί στόχοι:
 -Μείωση της παραγωγής απορριμμάτων από τους πολίτες με συστηματική ανακύκλωση των υλικών και κομποστοποίηση του οργανικού μέρους.
-Βελτίωση του τρόπου αποκομιδής με ελαχιστοποίηση τόσο του χρόνου όσο και του κόστους.
Συγκεκριμένα προτείνουμε:
·         Συνολικό επαναπροσδιορισμό της χωροθέτησης των κάδων απορριμμάτων και ανακύκλωσης. Οι κάδοι στην πορεία των ετών έχουν τοποθετηθεί χωρίς κριτήρια ή με κριτήρια που πιθανόν σήμερα να μην ισχύουν. Η βασική χωροθέτηση γινόταν με βάση τα αιτήματα των πολιτών αφού δεν υπήρχε κανένα σύστημα αξιολόγησης της αναγκαιότητας τοποθέτησης κάδων. Έτσι είναι συχνό το φαινόμενο να είναι τοποθετημένοι περισσότεροι κάδοι σε σημεία που δεν υπάρχει ανάγκη και λιγότεροι αλλού. Επίσης πρέπει να γίνει αρίθμηση όλων των κάδων καθώς και σαφής οριοθέτηση της θέσης τοποθέτησης τους στο σύνολο του δήμου. Είναι συχνό το φαινόμενο της αυθαίρετης μετακίνησης των κάδων από τη μια θέση σε μια άλλη.
·         Συστηματική καταγραφή όλων των παραμέτρων του συστήματος αποκομιδής (Διαδρομές, αρίθμηση και θέση Κάδων, Κατάσταση Κάδων κλπ)
·         Προσπάθεια μείωσης του αριθμού των δρομολογίων έτσι ώστε να είναι δυνατή η καθημερινή αποκομιδή με δεδομένη την αύξηση της έκτασης της περιοχής αποκομιδής. Επανασχεδιασμός των δρομολογίων αλλά και του συστήματος εργασίας έτσι ώστε η υπηρεσία να λειτουργεί με βάση τα νέα δεδομένα. Βελτιστοποίηση των διαδρομών των απορριμματοφόρων με στόχο τη συντομότερη αποκομιδή με το μικρότερο δυνατό κόστος (καύσιμα, ώρες εργασίας κλπ).
·         Επέκταση του συστήματος ανακύκλωσης και στις υπόλοιπες Δημοτικές Ενότητες.
·         Ριζική βελτίωση της ποιότητας του συστήματος αποκομιδής (Συστηματική συντήρηση και καθαρισμός των κάδων, συστηματική αποκομιδή, καλύτερες συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους κλπ)
·         Ενεργοποίηση της διαδικασίας συλλογής ηλεκτρονικών-ηλεκτρικών συσκευών.
·         Προώθηση της οικιακής κομποστοποίησης
·         Προμήθεια ειδικού εξοπλισμού τεμαχισμού ογκωδών Αντικειμένων για τη μείωση του όγκου τους πριν την τελική τους διάθεση και Προμήθεια τεμαχιστή κλαδεμάτων.
Τέλος θέλουμε να επισημάνουμε ότι σημαντική παράμετρος είναι η ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα ανακύκλωσης και κομποστοποίησης. Έτσι πρέπει να υπάρξει κατάρτιση ενός διαρκούς προγράμματος ενημέρωσης των πολιτών στα θέματα ανακύκλωσης. Το πρόγραμμα δεν θα αφορά μόνο το θέμα της ευαισθητοποίησης στα θέματα ανακύκλωσης αλλά και στα θέματα της ενημέρωσης και εκπαίδευσης.

 Για την Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία Καρπενησίου
Οι δημοτικοί σύμβουλοι
 Ντίνος Μπομποτσιάρης
 Θανάσης Καραγιαννόπουλος

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Δημοτικό γραφείο ενημέρωσης για την απασχόληση: Πελατειακές εξυπηρετήσεις παλαιάς κοπής!!!


Στη 3η συνεδρίαση του Δ.Σ. Καρπενησίου στις 7-3-2012 , τέθηκε ως θέμα από την δημοτική αρχή η δημιουργία δημοτικού γραφείου ενημέρωσης για την απασχόληση, με εισηγητή τον δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ιωάννη Πέτρου.
            Η «Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία Καρπενησίου» διαφώνησε και δεν ψήφισε τη δημιουργία τέτοιου γραφείου στο δήμο, αν και δεν αμφισβήτησε τις καλές προθέσεις του εισηγητή. Κατά την άποψή μας το γραφείο αυτό θα έχει δραστηριότητα που επικαλύπτεται από τις αρμοδιότητες και τις δραστηριότητες του ΟΑΕΔ χωρίς να προσθέτει κάτι περισσότερο στη σημερινό δύσκολο περιβάλλον εύρεσης εργασίας.
Σύμφωνα με την εισήγηση το εν λόγω γραφείο θα διαμεσολαβεί συγκεντρώνοντας τα δικαιολογητικά και παρεμβαίνοντας μεταξύ ανέργων και εργοδοτών!!!         
Κατά την ταπεινή μας γνώμη το μόνο που θα προσφέρει είναι οι πελατειακές εξυπηρετήσεις με ψηφοθηρική προοπτική, γνωστή πατέντα στους γόνους της φαύλης και ανεπαρκούς πολιτικής τάξης που μας έφεραν στην καταστροφή και πλέον προσπαθούν, ελπίζουμε μάταια, να επιβιώσουν. Θυμίζουμε την καθιερωμένη πια τακτική γνωστών «παραγραφείων» συγκέντρωσης των δικαιολογητικών που λειτουργούν κάθε φορά που μια μεγάλη επιχείρηση εγκαθίσταται στην περιοχή μας και χρειάζεται μεγάλο αριθμό υπαλλήλων.
Η διαμεσολάβηση μεταξύ ανέργων και εργοδοτών είναι επικίνδυνη πολιτικά πρακτική όταν γίνεται έξω από θεσμοθετημένες και διάφανες διαδικασίες και το μόνο που εξυπηρετούν είναι πολιτικούς σχεδιασμούς ορισμένων. Δεν είναι πλέον καιρός να απαλλαγούμε από τις «συνήθειες» που μας έφεραν εδώ;


Για την Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία Καρπενησίου
Οι δημοτικοί σύμβουλοι
Ντίνος Μπομποτσιάρης
Θανάσης Καραγιαννόπουλος